Kuom kvėpuosime 2022-aisiais

2022-01-13 |

Komunikacijos sprendimai – vienas svarbiausių aspektų kiekvienam verslui. Ir, jei jie tinkamai parenkami, galima tikėtis iš tiesų puikių rezultatų. Tačiau, kaip tuos sprendimus pasirinkti? Kad būtų lengviau, visada verta pažvelgti į tai, kuo kvėpuoja pasaulis. Ir tai puikiai atspindi tendencijos. Tad, kokios yra svarbiausios šių metų komunikacijos tendencijos?

Daugiau papildytos realybės

Teigiama, kad šiais metais sulauksime kur kas daugiau papildytos realybės. Net 64 proc. rinkodaros specialistų šiandien jau naudoja šį sprendimą ir tikimąsi, kad 2022 – aisiais šis skaičius dar labiau išaugs. Tai – ypač naudingas sprendimas abiems pusėms: vartotojams tai užtikrina komfortą, o įmonėms – didesnį pelną. Pasirodo, internetinės parduotuvėse, kuriose jau yra įdiegtas šis sprendimas, džiaugiasi dvigubai ilgesniu vartotojų lankymosi parduotuvėje laiku.

Populiarės socialinių tinklų arbatpinigiai

Socialiniai tinklai – ypač reikšminga erdvė komunikacijos vystymui ir tai stebime jau ne vienerius metus. Tačiau šiais metais tikimąsi socialinių tinklų atnaujinimo ir vienas svarbiausių pokyčių, kurio tikimąsi šiais metais, yra galimybė socialiniuose tinkluose skleidžiamą turinį paremti finansiškai.

Kalba ne prekinis ženklas, o darbuotojai

LinkedIn atliktas tyrimas parodė, kad tos įmonės, kurių pateikiamas turinys nėra orientuotas į prekės ženklą, o tiesiog jį kuria įmonės darbuotojai, džiaugiasi net 58 proc. didesne tikimybe pritraukti naujų darbuotojų. Tikimasi, kad iš tendencija, kuomet kalba ne prekes ženklas, o darbuotojai, bus ypač stipriai išreikšta 2022 – aisiais metais.

Vyraus video turinys

Pastarieji keleri metai parodė, kad žmonės noriai renkasi bei vertina video turinį, todėl šiais metais tikimąsi dar didesnio šios tendencijos augimo. O, ar galėtų būti kitaip – juk video turinys iš tiesų sudomina, įtraukia, įvairiau perteikia informaciją bei įsimena ilgam.
Na, o jei jums prireiks kokybiško, įdomaus, įtraukiančio video turinio – ADLife kūrybos studija pasiruošusi jums padėti.

© ADLife creative studio
2019 - 2024